realme, jenama teknologi terkemuka yang terkenal dengan komitmennya terhadap inovasi dan reka bentuk bertumpu pengguna, mengumumkan telefon pintar peringkat permulaan terbaharunya — realme Note 50, yang digelar Long-lasting Value Beast

Dijual dari RM349, realme Note 50 menandakan permulaan siri serba baharu yang menjanjikan untuk menawarkan teknologi tanpa kompromi kepada pengguna yang mencari telefon pintar peringkat-permulaan berkualiti-tinggi.

Sempena sambutan Hari Raya, pembeli kini boleh mendapatkan realme Note 50 pada harga yang lebih berpatutan. Mulai sekarang hingga 7 April, pengguna platform Shopee boleh membawa pulang realme Note 50 pada harga istimewa RM299, manakala platform Lazada juga akan menyediakan kupon diskaun dari 4 April hingga 6 April.

Pengasas dan CEO realme, Sky Li, menyatakan, “Kelahiran siri Note bukan sekadar pengenalan produk atau usaha untuk menguasai lebih banyak bahagian pasaran; ia adalah tindak balas kami terhadap cabaran dan jangkaan untuk masa hadapan.

Kami amat percaya bahawa kehebatan teknologi bukan sahaja terletak pada inovasi tetapi juga pada popularitinya.

Kebolehpercayaan tidak berbelah bahagi dalam kualiti

Falsafah produk realme Note 50 adalah komitmen terhadap kebolehpercayaan dan ketahanan. Penarafan IP54-nya memberikan rintangan habuk dan air untuk mengendalikan percikan yang tidak disengajakan dengan selesa. Pada masa yang sama, pelindung skrin kaca berkekuatan tinggi dan struktur aluminium

die-cast dalaman menawarkan perlindungan kejatuhan terkemuka dalam kelasnya. 

Selain itu, telefon pintar peringkat permulaan paling nipis ini mempunyai hayat bateri peringkat perdana. Selepas 1200 kitaran pengecasan, bateri realme Note 50 masih boleh mengekalkan lebih daripada 80% kapasitinya. Dengan kiraan satu caj setiap hari, ia boleh digunakan dengan ketenagan minda selama tiga tahun.

KOMEN ANDA

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini