Pengalaman memiliki telefon pintar pertama dalam kehidupan seorang anak muda merupakan detik yang sungguh bermakna.

Arus teknologi terus mempengaruhi setiap aspek kehidupan seharian kita, dan ia telah mengubah cara kita berkomunikasi, berkongsi pengalaman dan juga bekerja (atau belajar).

Memiliki sebuah telefon pintar bukan sahaja memperkenalkan anak-anak kepada perhubungan secara langsung dengan rakan mereka di luar sekolah, ia juga membolehkan mereka memaklumkan ibu bapa mengenai lokasi, pengajian dan kehidupan seharian mereka, dan juga menjadikan pembelajaran lebih mudah diakses.

Samsung A71 and A51

Telefon pintar bukan sekadar satu gangguan digital bagi anak-anak kita. Telefon pintar membolehkan mereka mengikuti perkembangan aktiviti sekolah menerusi peranti mereka sendiri, khususnya pada waktu yang mencabar ini.

Sesungguhnya keseimbangan yang baik amat diperlukan antara pembelajaran dengan bermain – sama ada mengikuti pelajaran dalam talian, memuat turun bahan pembelajaran
ataupun menggunakan aplikasi hiburan yang lain.

Siri Galaxy A menawarkan ruang skrin yang luas (yang selesa kepada mata); bateri berkapasiti besar 1 (yang memberi kuasa untuk bertahan lama); dan kamera awesome (yang memupuk kreativiti dalam pembuatan kandungan).

Lebih daripada sekadar penampilannya, seiring dengan harga yang berpatutan – Galaxy A adalah peranti yang unggul sebagai telefon pintar pertama untuk anak anda.

Meskipun teknologi mendedahkan anak-anak kepada alam serba baharu, kesejahteraan anak-anak berkaitan dengan penggunaan digital sering kali mengundang rasa bimbang ibu bapa.

Namun begitu, dengan menetapkan beberapa peraturan asas dan berbual secara terbuka dengan anak-anak, ibu bapa boleh mendidik tabiat digital yang sihat, dan pada masa yang sama membina hubungan saling mempercayai dan mendorong tingkah laku dalam talian yang bertanggungjawab.

Sekiranya telefon pintar tercatat dalam senarai hajat anak anda pada tahun ini, tunaikan impiannya dengan Galaxy A yang hebat! Beli mana-mana peranti Galaxy A yang tersenarai di bawah dan nikmati sebuah hadiah percuma:

Bagaimana mendapatkannya?

  • Langkah 1: Beli mana-mana model yang layak di kedai-kedai yang mengambil bahagian
  • Langkah 2: Daftarkan maklumat anda pada Sistem Pengurusan Penebusan (RMS) sebelum atau pada 3 Januari 2021 @ https://samsung-redemption.com/customer/#/sasso/MY-gwp-110
  • Langkah 3: Hadiah percuma akan dihantar ke alamat pelanggan dalam tempoh 45 hari bekerja dari tarikh penebusan yang diserahkan oleh pelanggan