Tak bosan duduk di rumah apabila anda kekal berhubung! Semasa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), Maxis menyediakan untuk anda dengan hiburan terbaik.

Maxis berkolaborasi bersama artis dan influencer terhangat di Malaysia untuk kandungan yang menarik di laman sosial dan memberi inspirasi untuk rakyat duduk di rumah.

COVID PSA – KitaSapotKita Live Stream

Tonton pengaruh influencer terkemuka Malaysia, Amyra Rosli, Ayda Jebat, Sweet Qismina dan Fatin Afeefa menyebarkan kesedaran mengapa pentingnya untuk Duduk di Rumah dan Kekal Berhubung dengan Maxis. Untuk melihat video sosial #PSA mereka, “Hadapinya Bersama – Duduk Di Rumah, Kekal Berhubung”, layari
https://www.facebook.com/maxis/videos/627017784818261/

Ketawa bersama dengan parodi video muzik Ayda Jebat, “Duduk Diam Diam”, di mana dia berlakon sebagai penjual pisang goreng yang mesra di kejiranan anda, Mak Cik Kiah, Tok Abah, Sis Popo dan Diva AJ.

Lirik menarik Ayda dari “Duduk Diam Diam” mengingatkan rakyat Malaysia sekali lagi untuk menjaga keselamatan dengan tinggal di rumah. Menyanyi bersama di
https://www.youtube.com/watch?v=yZcWR_Qcn7c&feature=youtu.be

Ada lagi… Maxis juga telah bekerjasama dengan seniman dan influencer tempatan – Alyssa Dezek, Fatin Afeefa, Nana Sheme, Leona dan Along Cham – untuk hiburan baru dan penciptaan kandungan sesi siaran langsung #KitaSapotKita, dengan lebih daripada 220 ribu penonton dan melebihi 100 ribu minit masa menonton pada minggu pertama sesi siaran langsung tersebut.

Ingin mengetahui bagaimana artis kegemaran anda dan influencer menjaga diri mereka di rumah semasa tempoh PKP? Saksikan siaran #KitaSapotKita mereka di YouTube Live, Instagram Live atau Tik Tok pada jam:

  • 11AM – Alyssa Dezek @ YouTube Live
  • 2PM – Fatin Afeefa @ IG Live
  • 4PM – Nana Sheme @ IG Live
  • 8PM – Leona @ Tik Tok
  • 9PM – Along Cham @ IG Live

Layari Instagram untuk menonton lebih banyak video #StayHomeStayConnected dan #KitaSapotKita dari Kaka Azraff, Aizat Amdan, De Fam, Bunga Isme, Sweet Qismina, Nana Mahazan dan Nabila Razali di profil masing-masing dari 1-7 April, antara 7-9PM .

Maxis mahu menghiburkan rakyat Malaysia semasa mereka tinggal di rumah dan terus berhubung dengan kandungan asli yang terbaik, sebagai sokongan kepada artis tempatan dan industri hiburan tempatan melalui kerjasama dan penciptaan bersama di semasa situasi COVID-19 yang mencabar ini.

Jangan lupa untuk kongsi hiburan dengan keluarga dan rakan-rakan! Di Maxis, kami ingin menggalakkan rakyat Malaysia untuk menyebarkan rasa positif dan memberi inspirasi kepada orang lain dengan memuat naik video versi hiburan anda di rumah dengan hashtag #StayHomeStayConnected dan #KitaSapotKita.

Layari laman Facebook dan Instagram (@Maxis) Maxis untuk maklumat lanjut, serta YouTube untuk menonton sesi siaran langsung jika terlepas:
-Laman Facebook Maxis: https://www.facebook.com/maxis/
-Laman Instagram Maxis: https://www.instagram.com/maxis
-Laman YouTube Maxis: https://www.youtube.com/user/Maxis