OPPO Malaysia hari ini mengumumkan pelancaran siri Reno11 terbaharunya, menampilkan
Reno11 Pro dan Reno11. Siri ini menggabungkan keanggunan dan gaya bersama Sistem Kamera Potret Ultra-Jelas, yang menawarkan prestasi dan pengalaman yang terunggul.

Bukan itu sahaja, jangka hayat bateri sepanjang hari yang turut beserta kelajuan cas terbaik dalam julatan harga pasaran ini turut dapat mewujudkan telefon pintar
yang berkelas dunia.

Siri OPPO Reno11 5G

“Gaya, prestasi, dan Sistem Kamera Potret Ultra-Jelas dalam siri OPPO Reno11 adalah luar biasa. Berciri ringan, nipis dan mudah guna, ia sesuai dipegang tapak tangan, disimpan dalam poket, dan juga diintegrasikan dalam gaya hidup semua.

“Dengan kemampuan fotografi potret berkualiti studio, ia juga menjadi suatu sumber kuasa kreatif. Secara ringkasnya, kedua-dua model ini direka untuk menonjol dalam setiap aspek,” kata Presiden Pemasaran, Jualan, dan Perkhidmatan Luar Negara OPPO, Billy Zhang.

Ringan, Nipis, dan Cantik

Merayakan gaya dengan lapisan yang berbeza dan elegan, siri OPPO Reno11 direka untuk pegangan yang sempurna, menghasilkan siluet ramping pada sisi dan berkilau dengan penyudah yang cantik.

Dengan Reka Bentuk 3D yang memukau, telefon pintar ini selesa digenggam di dalam tangan, setebal hanya 7.59mm 1 dan berat 181g untuk Reno11 Pro, manakala OPPO Reno11 setebal 7.99mm 2 dan berat 182g.

Peranti telefon juga boleh didapati dalam pelbagai warna bergaya. Ini termasuk Pearl White pada Reno11 Pro, Wave Green pada Reno11, dan Rock Grey pada kedua-dua model. Pearl White, yang terinspirasi daripada mutiara berkilau dan pasir putih, dicapai melalui Reka Bentuk Mutiara Berkilau OPPO.

Kaedah ini menggabungkan tiga lapisan visual yang berbeza, setiap satu bersinar melalui sudut yang berbeza. Hiasan yang kelihatan tekstur adalah yang paling permukaan, diletakkan di atas tidak kurang daripada 3.6 juta permukaan kecil yang mencerminkan cahaya, mencipta kilauan bersinar. Ini membentuk satu kecantikan yang bersinar seakan mutiara.

Secara kontra, sistem kamera Sunshine Ring siri Reno11 pula bangkit daripada bahagian belakang peranti ini yang berupakan kemewahan, menyampaikan Sistem Kamera Potret Ultra-Jelas yang berkeupayaan tinggi di dalamnya.

Alami kehidupan dengan skrin OLED 10-bit Reno11 Pro dan skrin AMOLED 10-bit Reno11, memaparkan lebih dari 1 bilion warna untuk kecerunan yang kelihatan semula jadi supaya foto dan video anda kelihatan lebih menawan.

Lagipun, dengan pensijilan HDR10+, rancangan dan filem menghasilkan nota yang sempurna dengan sorotan yang memukau bersama bayang-bayang atmosfera.

Sistem Kamera Potret Ultra-Jelas: Studio Potret dalam Genggaman Anda

Reno11 Pro memperkenalkan Sistem Kamera Potret Ultra-Jelas baharu daripada OPPO dan dilengkapi dengan algoritma fotografi komputasi unggulan, membuka peluang untuk mendapatkan potret manusia dan karya-karya seni yang tak disengaja yang dinamik, tanpa mengira cahaya sekeliling.

OPPO Reno11 Pro adalah sebuah studio potret dalam genggaman anda

Sistem Kamera Potret Ultra-Jelas dalam siri OPPO Reno11 menonjol dengan kamera telefoto setara 47mm, 32MP, 2x, yang mengambil dengan pandangan klasik untuk potret, serupa dengan perspektif mata manusia.

Sensor Sony IMX709 yang memacu pengalaman 2x ini tidak hanya mengambil foto yang tajam dan terperinci, tetapi juga mempunyai susunan piksel RGBW untuk peningkatan 60% dalam fotosensitiviti dan 35% kurang kebisingan berbanding dengan sensor tradisional yang sebanding.

Prestasi dan Kelajuan Cas Flagship

Dikuasakan oleh cip canggih MediaTek Dimensity 8200, Reno11 Pro menyampaikan pemprosesan pada tahap flagship dengan teknologi 4nm yang 80% lebih kuat berbanding peranti generasi sebelumnya.

Jangkakan pengalaman permainan mudah alih yang luar biasa dan daya yang mencukupi untuk menguruskan tugas yang mencabar seperti rakaman dan penyuntingan video 4K dengan pantas.

Dengan 12GB RAM dan sehingga tambahan 12GB yang dimungkinkan oleh Pemluasan RAM, Reno11 Pro memberi anda keupayaan untuk menjalankan beberapa aplikasi dan permainan secara yakin tanpa perlahanan atau penutupan aplikasi latar belakang. Dengan storan 512GB, nikmati pelbagai filem dan permainan luar talian, membentukan Reno11 Pro sebagai rakan perjalanan yang sempurna.

Reno11 dikuasakan oleh cip MediaTek Dimensity 7050, menyampaikan pemprosesan 6nm yang membolehkan kerja multitugas, permainan, dan tugas yang mencabar seperti rakaman video 4K dengan yakin.

Dengan sehingga 12GB RAM dan tambahan 12GB yang boleh diperolehi melalui Pemluasan RAM, Reno11 boleh berfungsi melintasi pelbagai aplikasi dan permainan tanpa penutupan aplikasi latar belakang.

Dengan storan 256GB dan kemampuan untuk memperluas storan sehingga 2TB melalui kad mikroSD, pengguna dapat menikmati pelbagai filem dan permainan luar talian.
Untuk isyarat yang stabil dan boleh dipercayai, sama ada semasa melayari, bersembang, atau menghantar mesej, enjin optimisasi rangkaian yang dibangunkan sendiri oleh OPPO, LinkBoost dalam kedua-dua model Reno11, mencapai penghantaran isyarat yang lebih
tinggi sehingga 73% dan penerimaan yang lebih kuat sehingga 17% berbanding peranti pesaing.

LinkBoost menggabungkan pemilihan rangkaian Kecerdasan Buatan (AI) dan reka bentuk antena 360 darjah untuk isyarat yang paling stabil dengan masa henti yang minimum.

Bagi pengguna siri Reno11 di India, Indonesia, Malaysia, Thailand, dan Vietnam, OPPO telah mengambil LinkBoost ke peringkat lebih tinggi, menyesuaikan teknologi ini untuk membawa anda kembali dalam talian sehingga 87% lebih cepat berbanding pesaing selepas keluar dari lif, semasa berada dalam kenderaan yang bergerak pantas, di konsert
atau stadium yang sesak, atau semasa berada di bawah tanah.

Jangan berhenti melakukan apa yang anda suka – mencipta, berkongsi, menghantar mesej, dan menjelajah – kerana Reno11 Pro memastikan anda terus aktif dari pagi hingga malam dengan bateri besar 4600mAh di Reno11 Pro dan 5000mAh di Reno11, bersama dengan Enjin Kesihatan Bateri OPPO, memberikan penggunaan sepanjang hari selama empat tahun.

Apabila anda perlu mengisi daya, aktifkan pengisian kilat 80W SUPERVOOC™ 4 dalam Reno11 Pro menggunakan pengecas yang disediakan, dan dapatkan peningkatan sebanyak 24% dalam masa lima minit dan cas penuh 100% hanya dalam masa 28 minit.

Bagi Reno11 yang perlu mengisi daya, aktifkan pengisian kilat 67W SUPERVOOC™ dengan menggunakan pengecas yang disediakan untuk penambahan sebanyak 33% dalam masa 10 minit, dan cas penuh 100% hanya dalam masa 45 minit.

Ketersediaan dalam Pasaran

Siri OPPO Reno11 boleh dibeli di pasaran bermula dari hari ini. Dapatkan OPPO Reno11 Pro (12GB + 512GB) pada harga runcit disyorkan RM2,499, manakala Reno11 (12GB + 256GB) dijual pada harga RM1,899.

OPPO Malaysia, menaiki keghairahan pelancaran Reno11 Series terbarunya, menyajikan hadiah istimewa dengan penuh semangat untuk tempoh terhad! Mulai 11 hingga 25 Januari 2024, pelanggan yang membeli Reno11 Series berpeluang menerima hadiah bernilai
sehingga RM476!

KOMEN ANDA

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini