Sejak penubuhannya pada 1983, IJM Corp terus kekal sebagai sebuah organisasi terkemuka dalam pelbagai sektor, termasuk pembinaan, industri berat, tol dan infrastruktur pelabuhan.

Demi memperkayakan lagi legasi ini IJM Land, anak syarikat yang ditubuhkan pada tahun 1989, telah berjaya memberikan impak yang signifikan dalam pembangunan hartanah.

IJM Land telah menempa laluan luar biasa, mencapai kejayaan yang tiada tandingan selama bertahun-tahun, terus meningkatkan reputasinya dalam arena yang kian kompetitif.

Kenaikan ini didorong oleh daya tarikan yang berkekalan dalam industri hartanah sebagai benteng pelaburan yang kukuh dan aset nyata yang menyumbang kepada persekitaran lestari.

Kedudukan terus diperkukuh, IJM Land secara konsisten berpegang teguh kepada kepercayaan pengguna dengan integriti, disokong oleh komitmen terhadap penciptaan nilai
untuk projek-projek cemerlang yang telah memperkukuhkan industri pembangunan hartanah.

Sebagai pencapaian baharu dalam perjalanan ini, IJM Land dengan bangganya mempersembahkan Kempen “Make A Difference” (MAD), memperkasakan dedikasi syarikat
terhadap kemampanan dan penglibatan komuniti. Inisiatif ini sejajar dengan sambutan ulang tahun ke-40 IJM Corp.

Inisiatif ini menggariskan peranan penting IJM Land sebagai pemain utama dalam Kumpulan organisasi dengan menonjolkan visi bersama terhadap masa depan yang lebih
bertanggungjawab.

IJM Land dikenali sebagai pemain utama yang mendominasi pelbagai projek residensi yang telah memenangi pelbagai anugerah, perbandaran bersepadu yang membangun sebagai hab perdagangan yang berkembang maju, menampilkan pembangunan bandar yang berkembang pesat dan juga merancakkan peruncitan tempatan.

Pendekatan inovatif IJM Land terhadap pembangunan hartanah dilaksanakan dengan perancangan bandar yang komprehensif dan menitikberatkan amalan lestari.

Sepanjang empat dekad, IJM Land memainkan peranan penting dalam membantu memacu
pertumbuhan Kumpulan IJM Corp dan usaha ini mewujudkan imej yang diiktiraf di dalam
industri. Pujian harus diberikan kepada falsafah reka bentuk dan pembangunan pintar.

Hasilnya, IJM Land dikenali sebagai pemain industri yang mampu meningkatkan kepuasan
pelanggan, menjaga alam sekitar dan meningkatkan taraf komuniti.

“Kempen MAD dilaksanakan sebagai tonggak terbaharu dalam pelaksanaan transformasi dan penyampaian,” kata Datuk Wong Tuck Wai, Ketua Pegawai Eksekutif IJM Land.

Objektif utama kami adalah untuk membina persekitaran mampan yang diterapkan dengan elemen positif yang akan meningkatkan komuniti secara umum dan kehidupan secara khusus.

Inisiatif ini adalah permulaan babak baharu yang memberangsangkan.”

Kempen MAD bergerak seiring dengan falsafah asas IJM Land dalam menjalani transformasi
yang mendalam. Inisiatif “Katakan Ya kepada 4R” merangkumi objektif yang lebih luas untuk Mengurangkan, Memperbaiki, Menggunakan Semula dan Mengitar Semula – satu seruan untuk bertindak di setiap peringkat projek dan perbandaran.

Sempena ulang tahun IJM Corp, IJM Land mengambil kesempatan ini untuk merakamkan
penghargaan pelanggannya melalui tawaran pakej promosi eksklusif yang melibatkan lebih 20 projek berprestij seperti IJM Rimbayu, Seremban 2, Pantai Sentral Park, Bandar Alam Suria, The Light Waterfront, Riana Dutamas merangkumi Lembah Klang, Pulau Pinang, Negeri Sembilan, Johor, Sabah, dan Sarawak.

Sepanjang tempoh kempen dari 15 September hingga 31 Disember, promosi penjimatan ini
dirancang dengan teliti untuk mengembalikan jumlah terkumpul RM40 juta kepada pemilik
rumah IJM Land.

Pada masa yang sama, pelanggan juga ditawarkan empat faedah tambahan tanpa membabitkan sebarang komitmen kewangan, bergantung kepada terma dan syarat yang
ditetapkan dalam bidang kuasa projek IJM Land masing-masing.

Selain itu, bagi mereka yang mendaftar dalam Program Keutamaan IJM Land sepanjang
tempoh kempen akan menikmati tambahan rebat tunai sebanyak 0.25% untuk pembelian
hartanah pada masa akan datang.

Faedah tambahan ini melengkapkan peratusan sedia ada yang sepadan dengan keahlian Platinum, Emas atau Perak mereka. Langkah ini adalah tanda penghargaan IJM Land kepada penduduk dan pemilik kediaman.