Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia (MOTAC) melalui rangkaian Hotel Seri Malaysia (HSM) menawarkan promosi bilik dengan hanya RM1.00* untuk malam kedua, dengan setiap pembelian bilik pada kadar RM188.00 untuk malam pertama.

Pakej termasuk sarapan pagi untuk dua (2) orang, dan potongan 20% untuk jumlah keseluruhan bil makan dan minum. Promosi ini sedang berlangsung dan akan berakhir pada 31 Disember 2020 serta tertakluk pada terma dan syarat.

Dengan hampir 2000 bilik penginapan di 21 lokasi strategik seluruh Negara, Hotel Seri Malaysia menawarkan pelbagai kemudahan seperti bilik penginapan, kolam renang, bilik mesyuarat, WIFI, aktiviti rekreasi serta Kafe RASA RASA Seri Malaysia yang menampilkan konsep moden dan urban sentuhan chef selebriti tempatan untuk memberi keselesaan dan kelainan kepada pengunjung dengan harga yang berpatutan.

Hotel Seri Malaysia sentiasa mengutamakan kesihatan, kebersihan pengunjung serta persekitaran sebagai objektif utama dalam operasi perhotelan dengan komited memastikan semua prosedur keselamatan (SOP) pencegahan COVID-19 dilaksanakan dengan ketat di semua premisnya di seluruh Negara.

Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia, Dato’ Sri Nancy Shukry berkata, promosi ini merupakan inisiatif Hotel Seri Malaysia untuk mengalakkan percutian dalam negara dengan amalan norma baharu seiring dengan Kempen Penyemarakan Pelancongan Domestik yang telah dilancarkan oleh kementerian sebelum ini.

Maklumat lanjut untuk promosi ini boleh didapati dengan mengubungi 03-2299 777 atau emel kepada central@serimalaysia.com.my. Tempahan bilik boleh dibuat terus di mana-mana cawangan Hotel Seri Malaysia atau melalui [email protected].my.